Reklamacja i zwrot - Karta produktu

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji należy przesłać lub dostarczyć osobiście wadliwy towar pod adres naszego biura wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i ewentualną kartą gwarancyjną. Do złożonej reklamacji ustosunkujemy się terminie 14 dni, o wyniku jej rozpatrzenia poinformujemy telefonicznie lub w inny sposób dogodny dla kienta.

Gwarancja

Na wszystkie produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane normalnym zużyciem eksploatacyjnym, uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych oraz powstałe na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem sprzętu.

Zwroty

Zwrotu zakupionych produktów można dokonać w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Aby to zrobić należy w tym terminie przesłać do nas elekronicznie bądź tradycyjnie pismo o odstąpieniu od umowy (można je wygenerować np. tutaj: https://prokonsumencki.pl/odstapienie-od-umowy-sprzedazy-na-odleglosc). Następnie należy dostarczyć do nas na własny koszt zakupione produkty wraz z oryginałem dokumentu zakupu. Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania. Adres naszego biura znajduje się w zakładce "Kontakt". Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwrotu otrzymanej płatności dokonujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie numeru rachunku bądź danych do przekazu pocztowego, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze.